Mormor har sagt…

…at om ein ikkje har noko positivt å sei, så kan det vere like greit å ikkje sei noko. No  er det ikkje slik at alt har vore mørkt og negativt siste tida, eg har familie og gode venner som sørger for lysglimt i kvardagen. Heldigvis. Men eg må innrømme at offentlege kontor “som gjer sitt beste” har lagt store skuggar over kvardagen og hindringar på betringens veg for meg. Om dette er deira beste, så er eg ikkje imponert. Når alt skal vere ordna, så er det langt fra ordna likevel. Også vert ein beden om å vente, og når ein har venta i det vide og breie og ingen ting hender, då får ein reprimande om brukaransvar. Så no er eg innom kvar einaste dag og fortel at det som skulle fiksast i går enno ikkje er fiksa. Då er viss det og gale, men så lenge eg ikkje får eit papir med ei underskrift der det står nøyaktig kor lenge eg skal vente og kva eg skal vente på, så ser eg ikkje anna råd enn å møte opp. Ein har då brukaransvar. Dessutan så må eg snart innom der for å bruke nettet og, om dei ikkje snart får ordna opp så eg får betalt for meg.

Eg er lei meg, Mormor, eg brukar å minnast dine kloke ord og sitat rett som det er. Men sjølv eg har grenser. Strikken for tålmodet mitt har visst morkna i løpet av den såkalla behandlingstida til offentlege etatar…

Og slik går no dagane….

 
 
 
 
avatar

About sylja

Mamma til Prinsessa, Veslegull og Pjokken, Mommo til vesle Knerten og Lisjå. Er dottera til far min. Driv mykje med musikk, sang, skriving, musikk, strikking, sang, korsang, musikk og det mest naudsynte av trim. Med musikk til. ;)
Kvardag_eller_liknande

6 comments


  1. Heisan Sylja, der var du jo :) Jeg har savnet deg.

    Det er igrunnen en skam at man skal maatte moete opp hver eneste dag, mase, ta telefoner etc etc, uten at noe blir gjort! Frustrasjonen blir jo bare stoerre og stoerre og tilliten til disse O’hoeye herrer og damer svekkes for hver dag som gaar. Til slutt er det faltisk mang esom ikke orker dette evindelige kjoeret og bare blir sittende hjemme.

    De snakker om brukeransvar..Det tror jeg faktisk de aller fleste viser, men hvor har deres ansvar tatt veien..Man faar unnskydninger hele tiden og til slutt synes jeg nesten det er de samme som gaar igjen. Det er dog veldig merkelig at dersom man virkelig setter foten ned, og feks sier at naa er det nok, naa tar jeg kontakt med oeverste myndighet..DA ordner ting seg fort. Jeg har selv gjort dette etter at det hadde tatt et aar foer noe ble gjort. Etter min “skrape” tok det en dag aa faa ordnet opp i det hele..merkelig…

    Jeg oensker iallefall deg masse lykke til og haaper at alt ordner seg fortest mulig :)

    Gode klemmer sendes deg :)





  2. Huff og huff, føler med deg,
    har vært der..
    Kanskje vi skal snakke pent om hverandre
    og kritisere systemene
    og de som forvalter dem som om de var voktere?
    Det må vel være lov,
    sier Sirenia håpefull 😉





  3. makan!! Offentlighet og NAV kan være en prøvelse, det sier vi alle som har prøvd!

    Godt å se livstegn fra deg, Sylja! :)





  4. Slike instanser opererer ofte ut fra sin egen “oppfatning” av hva loven har forutsatt, men hvis man akter å gjøre de oppmerksom på det kan det lønne seg å sende den notisen via fylkesmannen…





  5. Jeg fundrer veldig på hva de gjør der, de som sitter bak skranken på slike kontorer. For utad så sitter de faktisk og ser ut som at de jobber. Men hva gjør de egentlig?
    … Ja, det lurer jeg på.





  6. Eg svarar alle under eit her, delvis fordi svaret vil verte stor sett det same til alle, og delvis fordi det har gått litt tid …. 😉

    Tusen, tusen takk for all respons, helsingar, klemmar og varme tankar. Fylkesmann er kontakta, og livet ser ut til å stable seg attende til det vande, lett haltande… 😉

    Ukrutt forgår ikkje så lett, og det gjer nok ikkje eg heller. *flire*





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *